METEX 10

METEX 10

Postprzez kaska69 » 20 Sie 2018, 07:48

Od maja mam Metex 10mg. Przez miesiąc było ok, póżniej zaczeły się zwroty głowy i wymioty a od 2 tygodni biegunki. Wyniki mam dobre, lekarz twierdzi ze takie skutki uboczne są normalne.
Czy ktos z was miał takie przygody z Metexem? Jak sobie radziliscie?
Ja zastanawiam się czy nie przerwać kuracji, bo dopóki wymioty były tylko rano dawałam radę ale od kiku dni są też w ciągu dnia- jedyny dobry aspekt minus 6 kg.. :banan0
Awatar użytkownika
kaska69
Biedronkowy Weteran
Biedronkowy Weteran
 
Posty: 449
Rejestracja: 27 Sty 2010, 23:07

Re: METEX 10

Postprzez Szater » 21 Sie 2018, 08:05

no wiec ja dokładnie tak samo miałam,potem jeszcze wychodzace wlosy i ruszajace sie zęby...pomimo wszystko ja bym zrezygnowała,to znaczy że organizm nie moze sobie poradzic z tym lekiem,jest wiele innych ,którymi mozna leczyc...szukaj lekarza otwartego na potrzeby pacjenta anie slepo trzymajacego sie leku.Sciskam :*
Szater
Biedronkowy Weteran
Biedronkowy Weteran
 
Posty: 554
Rejestracja: 08 Lip 2013, 10:01
Miejscowość: Zielona Góra

Re: METEX 10

Postprzez kaska69 » 23 Sie 2018, 19:35

dzięki Krysiu, w Poznaniu chyba nie ma lekarza u którego bym nie była.....a co ty teraz stosujesz?
Awatar użytkownika
kaska69
Biedronkowy Weteran
Biedronkowy Weteran
 
Posty: 449
Rejestracja: 27 Sty 2010, 23:07


Wróć do Leki

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 0 gości

cron